Biga’da polislere iletişim eğitimi verildi

Çanakkale’nin Biga ilçesinde polislere “Ergenlerle Etkili İletişim Yöntemleri” eğitimi verildi.

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Rehberlik ve Araştırma Merkezi psikolojik danışmanları Aydın Mavi ve Elif Taşdelen tarafından gerçekleştirilen eğitim programına, Biga İlçe Milli Eğitim Müdürü Muhammed Nazlıcan, Biga İlçe Emniyet Müdürü Emre Bolat ve emniyet mensupları katıldı.

Programda, çocukluktan gençliğe geçiş dönemi olarak adlandırılan ve genellikle 9-15 yaş aralığında yaşanan biyolojik ile psikolojik değişiklikler ele alındı.

Eğitimde, bu yaştaki bireylerle iletişim kuran kişilerin karşılaşabileceği zorluklar ve bu sorunlarla baş etme yöntemleri üzerinde durularak, etkili iletişim metotları aktarıldı.

https://www.haberturk.com/yerel-haberler/canakkale-haberleri/bigada-polislere-iletisim-egitimi-verildi-41426021
  • Related Posts

    2026 ALES Sınavı Ne Zaman Yapılacak?  3 Haz 2026 16:10 “2026 ALES ne zaman yapılacak, tarihlerde bir değişiklik var mı?” sorusu adaylar tarafından yakından takip ediliyor. Peki, 2026 ALES sınav…

    Başkan Çolakbayrakdar: “Akademiler, artık sadece eğitim değil, sosyal hayatın merkezi oldu” Kocasinan Akademi’den göz kamaştıran yılsonu sergisi

    Kocasinan Belediyesi ile Kocasinan Halk Eğitimi Merkezi iş birliğinde açılan kursların ‘Hayat Boyu Öğrenme Haftası Yıl Sonu Sergisi’, yoğun katılımla gerçekleştirildi. Birbirinden özel el emeği ürünlerin sergilendiği programda kursiyerlerin yıl…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir