Topladıkları mantarı yiyen 7 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Mersin’in Erdemli ilçesinde topladıkları mantarı yiyen 7 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Harfilli Mahallesi sınırlarında iki aile mantar topladı.

Toplanan mantarları Kayacı Mahallesi’ndeki Ö.C.’nin evine getiren 2 aile üyesi 7 kişi birlikte yedi. Bir süre sonra rahatsızlanan iki aileden 7 kişi Erdemli Devlet Hastanesi Acil Servisi’ne kaldırıldı. Burada yapılan ilk müdahale sonrasında 5 kişi Mersin’deki hastanelere sevk edildi.

Mersin ve Erdemli ‘deki hastanelerde tedavisi süren 7 kişinin durumlarının şu anda stabil olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Kaynak: Cumhuriyet

  • Related Posts

    Psikiyatride Yeni Tedavi Sınırı: Fiziksel Olarak Mutsuz Görünmeyi Engellemek Depresyonu Bitirebilir mi?

    Güzellik endüstrisinin en popüler uygulamalarından biri olan Botoks, nöroloji ve psikiyatri dünyasında yepyeni bir tartışmanın kapısını araladı. Bilim insanları, kaş arasına yapılan enjeksiyonların beyne giden olumsuz sinyalleri keserek depresyon tedavisinde…

    Ağız ve diş sağlığınızı korumak için günlük rutininize dahil etmeniz gereken 7 önemli adım:

    Uzmanlar, ağız sağlığının yalnızca dişleri değil genel sağlığı da etkilediğini belirtiyor. Diş çürükleri ve diş eti hastalıklarıyla birçok sağlık sorunu arasında bağlantı bulunurken uzmanlar daha sağlıklı dişler için günlük rutine…